برند لئو

پمپ آب خانگی در تهران و ایران، برندهای مختلف این مدل را داراست. از جمله معروف ترین برندها، پنتاکس و لئو می باشد. پیشتر در رابطه با پمپ اب پنتاکس توضیح داده شده است. در این مقاله قصد داریم با مشخصات پمپ آب خانگی لئو بیشتر آشنا شویم. هرچند قیمت پمپ آب خانگی لئو به دلیل شرایط اقتصادی متغیر است. با این حال شما می توانید از شهر پمپ به عنوان نمایندگی پمپ لئو در ایران ، پمپ لیو اصل را با نازل ترین قیمت تهیه نمایید.


هرچند این مدل از پمپ های لئو از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. با این وجود یکی از مهم ترین مزایای آن ها، گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروششان است. همچنین با داشتن مدل های متنوع، از معدود پمپ هایی است که تمامی نیازهای بازار را پوشش می دهد. از جمله آن ها می توان به پمپ بشقابی لئو ، جتی، محیطی و دو پروانه اشاره کرد. البته قیمت هر یک با توجه به نوع پمپ متفاوت است. به طور مثال پمپ بشقابی لئو دارای قیمتی بالاتر از قیمت پمپ آب نیم اسب لیو است. اما حتی انواع گران تر این پمپ ها نیز با توجه به عملکردشان بسیار مقرون به صرفه می باشند.


برند لئو متعلق به شرکتی چینی به نام ژجیانگ می باشد. فعالیت خود را در زمینه مطالعات از سال 1995 و در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ ها در زمینه های مسکونی، صنعتی و کشاورزی از سال 2001 شروع کرده است. محصولات آن امروزه به بیش از صد و سی کشور صادر می گردد. تولید این کمپانی بر پایه افزایش کیفیت و کاهش هزینه می باشد. همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی روز و مواد اولیه با کیفیت در ساخت پمپ باعث کاهش آسیب به محیط زیست میشود. از جمله ی پمپ های تولیدی این شرکت، پمپ اب خانگس آن می باشد. که کارشناسان ما در زمینه خرید پمپ آب خانگی لئو و ارائه کاتالوگ پمپ لئو آماده خدمت رسانی هستند.